Kom uit uw kot!!!! of zoiets… VLCM eventje

Follow my blog with Bloglovin
Ja, we zijn allemaal gek op Facebook, IG, Flickr, YouTube, Twitter. Tof én gratis! . Vriendjes vinden en maken die er net zo over denken als jij. Stiekem zijn we toch allemaal een beetje op zoek naar een virtueel high five-ke, een complimentje of gewoon een aanmoedigend woordje, nee? Ik wel Smile

blog

Soms is het toch ook leuk om eens vanachter je scherm te kruipen en de wijde wereld in te trekken om te zien of het offline ook zo goed klikt als online. (met uitzondering van enge tiener date toestanden…iek!)

De volgende uitnodiging lande in mijn FB feed.

“Snak je ook zo naar een gezellige babbel met mensen die snappen waar sociale media om draait? Heb je zin in een BBQ? Steek je straks Chris de loef af met een flauwe mop?

BBQ? Flauwe moppen? O.N.W.E.E.R.S.T.A.A.N.B.A.A.R.

 

bur-o-bar

De Deur was blauw…OH MY wat een goed teken! #GoedGekeurd

Dan slaat de twijfel toe… Gaan die allemaal leukere levens en verhalen hebben dan ik… en ook… het is soms dubbel iemand te ontmoeten die jou volgt. Tijdens het gesprek kan je dan wel eens het zinnetje “Oh, dat weet ik al. Stond op je Twitter” te horen krijgen.

IMG_7936

Van deze lamp word ik blij!

Niets van dat alles, een gezellige avond met super leuke mensen, lekker eten in een leuke locatie. @burobar, een nieuwe coworking in Sint-Truiden. Denk supersnel draadloos internet, mooie tafels, echt goeie stoelen en dat alles in een herbouwd herenhuis…met super knappe lampen. *verliefd*

…En dan gedaan met twijfels. Gezellig kletsen, lachen, eten. “Eat, drink, be merry”. Alleen volgende keer moet ik misschien geen miljoen IG filters op mijn profiel foto zetten, dan herkennen mensen mij misschien sneller 😉 #ijdeltuit

Bedankt @sandervdm, @Joke , @chrisdemeyere & iedereen daar voor de leuke avond!

See you next time!

X

Een gedachte over “Kom uit uw kot!!!! of zoiets… VLCM eventje

  1. Pingback: Vlaamse Community Managers Meetup 4 | VLCM

Plaats een reactie