Blogpost: Steun 2SDC Crew op Belgium’s Got Talent

Ik moet je iets vertellen, ik ben een dancemom! Ik zit wel niet in een tv serie, maak weinig ruzie en push mijn dochter niet tot het uiterste…ik heb gewoon een ontzettend goede danseres als dochter (heeft ze niet van mij!). Ze danst al jaren met veel succes bij 2SD crew die nu vrijdag in de finale staan van Belgium’s got talent OMG!!

2SDC Crew op Belgium’s Got Talent

Wat begon als een aardigheidje, “laten we eens meedoen aan een auditie voor VTM ” is uitgegroeid tot een heuse finale plaats. Trots, trots, maar… het zijn hectische dagen voor de dansers en choreografen van 2SDC crew en zooo spannend.

15672565_10210757803555016_63151450980692759_n

De weg naar de finale

Na die eerste auditie in Augustus kwam een call back, nog een call back, een halve finale plaats en tot onze grote vreugde een finale plaats. Ondertussen moet er gestudeerd worden, gedanst, interviews, meer studeren, repetities, examens, beautyshots, examens, generale repetities, laatste examen, finale plaats… nodeloos om te zeggen dat de weg naar succes lang en zwaar is.

Je zou het nochtans niet merken aan onze dansers, ze stralen gewoon op het podium! Ze werken ontzettend hard elk moment dat ze niet op het podium staan om de show van hun leven te geven.

It takes a village…

Achter elke danser staan gemotiveerde ouders. Stuk voor stuk toppers, die mee helpen om de dromen in de ogen van onze kinderen waar te maken. Hun dromen groeien met elke stap; een goed auditie, positief commentaar van de jury, een nieuwe call back, de halve finale en nu… die finale.

Als promoteam flyeren we, spammen we iedereen die we kennen, ronselen we stemmen alsof ons leven ervan afhangt en houden we altijd de moed erin (met de nodige mopjes en emoticons 🙂 ). We vangen onze dansers op als ze moe zijn, als de combinatie dansen/school/examens even teveel wordt… We staan ook op de eerst rij om elk succesje mee te vieren en we zijn allemaal waanzinnig grote fans ❤

Wat is het leuk om deel uit te maken van dit prachtig team. Samen staan we sterk!

capture

Morgenavond moet het allemaal gebeuren!  Dan staan ze op het podium in de finale van ‘Belgium’s Got Talent’ op VTM

Ook jij kan meestemmen:

• Via de VTM APP (GRATIS), je moet deze dan wel reeds downloaden
• Via sms naar 6677
• Via de vtm website (GRATIS)

Bedankt om dit allemaal even te lezen en een superdikke smakkerd voor iedereen die meestemt!

Alvast super bedankt!

X

2 gedachtes over “Blogpost: Steun 2SDC Crew op Belgium’s Got Talent

  1. Dag Karin,

    Zit je dochter op de VUB , Kinesist ? Mijn zoon zit daar en hij zei dat iemand van zijn klas in bij 2SDC danst, onze stem hebben ze alvast 🙂

    Groeten

    Kurt.

    Kurt De Laet

    [image: flat-social-icons_0010_instagram] [image: flat-social-icons_0002_facebook] [image: flat-social-icons_0009_youtube] [image: flat-social-icons_0001_google-plus] [image: flat-social-icons_0007_skype] [image: flat-social-icons_0006_linkedin] [image: snap] [image: Work-01-03]

    2016-12-29 20:32 GMT+01:00 Blue tales :

    > karinvanhees posted: “Ik moet je iets vertellen, ik ben een dancemom! Ik > zit wel niet in een tv serie, maak weinig ruzie en push mijn dochter niet > tot het uiterste…ik heb gewoon een ontzettend goede danseres als dochter > (heeft ze niet van mij!). Ze danst al jaren met veel su” >

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

