Ik sta te koop voor SOS Kinderdorpen

download

Ik sta natuurlijk niet echt te koop! maar ik wou even je aandacht trekken ;-).

Samen met een flink aantal blogtoppers in België zetten wij ons in voor SOS Kinderdorpen. Zij zetten zich werelwijd in om kwetsbare kinderen een thuis en een betere toekomst te bezorgen.

Bloggersveiling

In deze giga- bloggersveilling stellen we allemaal een item of ervaring voor ten voordele van SOS Kinderdorpen. Onder de bloggers enkele bekende koppen, zoals Herman Maes, Kristof D’Hanens, Erika Van Tielen, Yentl Keuppens & An-Katrien Casselman (bekend van het programma Pink Ambition), Mama van Vijf Anne Cornut, Hannes Coudenys en ik 😉

Nodeloos om te zeggen dat er iets is voor iedereen en dat ik al serieus in de verleiding komt om zelf op bijna alles te bieden… 🙂

Wat bied ik aan? 

https://www.facebook.com/plugins/post.php?href=https%3A%2F%2Fwww.facebook.com%2Fkarin.vanhees%2Fposts%2F10209913847896652&width=500

Zoals de foto het al zegt bied ik een fotoshoot aan:

  • fotoshoot van 1 uur
  • locatie naar keuze
  • groep, solo, dieren… maakt niet uit  (* veto op slangen!)
  • mijn goed humeur

Je krijgt daarna de foto’s digitaal aangeleverd klaar om te laten printen.

Kortom we maken er iets leuks van! Ik achter en jij voor de camera 😉

Hoe werkt het? 

Surf naar like2have.it/bloggersveiling en breng een bod uit op jouw favoriete item. Wacht er niet te lang mee, want op veel items kan je maar tien dagen bieden.

Mijn rechtstreekse link is: Karin op ebay!

Alvast bedankt en misschien tot binnenkort!

Smak X

Geef een reactie

