#Maanrock 2016

Hier staan we weer een jaar na datum, voor het feestpodium in #Mechelen klaar om er weer een lap op te geven. Eventjes meedraaien achter de schermen, de zenuwen zien gieren, de bezwete lijven zien zwoegen en het volk zien genieten van drie dagen Muziek en Feestgeweld.

De hitte werd al snel teveel voor sommige nog voor het festival van start ging!

DSCF7358

Dag 1: Feestpodium en vip feestje! 

Ik moet toegeven het loont zo een ViPbandje, niet alleen heb je een prachtig zicht op het feestpodum… maar de hapjes zijn er zoo goed. Sprookjes duren niet lang, want de VIP is nogal veelgevraagd dus al snel werd het mij toch iets te druk en kreeg ik dieetschuldgevoelens…

Maanrock 2016

Over dat schoon zicht! Het Feestpodium met helemaal in het midden een klein stipje, den DJ!

Maar naast de VIP overbemannen en foto’s nemen van het podium wat doe ik daar nog?

Als Sociale media team proberen we zo goed mogelijk het festival ook online neer te zetten, we hebben drie pijlers waar we op focussen.

  1. Informeren: de raarste vragen eerst aub…
  2. Promotie: Maanrock is top!
  3. Luisteren: wats gebeurt??

en voor de rest meegenieten en hier en daar van die leuke bands meepikken.

Zie ik je daar?

X

Geef een reactie

