#NYCtrip: een woordje van dank!

De reis is georganiseerd door Opportunity travel.

Toen op 22 maart in Zaventem de eerste bom afging stond het hele land op zijn kop. Voor de reissector was dit een dubbele aanslag. Niet alleen zaten er mensen vast ver weg van huis maar de paasuittocht stond voor de deur. Met het wegvallen van onze geliefde luchthaven stond de reiswereld op zijn kop. Dankzij een aantal fantastische mensen kon de reis doorgaan en werd het een top ervaring! 

12779277_500048446869739_5211241678811523137_o

Een groot woord van dank aan de dames van Opportunity travel die hele nachten hebben doorgewerkt om mij toch op bestemming te krijgen. Ze hebben hiervoor mijn tickets omgeboekt van Brussels Airlines en de laatste tickets op een vlucht van United Airlines bemachtigd. Het was héél spannend zie deze blogpost, maar het is ze toch gelukt! Voor de terugreis hebben ze hetzelfde mirakel kunnen waarmaken wat mij een terugreis via Zurich en Charleroi bespaarde. Veel dank!

Het volgende dankwoordje gaat naar onze reisleider Alan, oftewel ‘de papa van Justin Bieber’ oftewel ‘Chuck Norris’ himself. Dagen lang heeft hij ons op sleeptouw genomen en geen vraag of moeite was teveel voor onze Andy! Telkens toverde hij een extra’tje uit zijn hoed of kwam er wel een of ander ‘little surprise’. De verhalen waren eindeloos en zijn interesse in ons was roerend. Zijn grootste wapenfeit was wel de tickets voor Les Miserables, eeuwige dank Alan.

Ook Emine mag niet ontbreken. Deze Franstalige, superschattige sidekick van Alan die zooo graag Nederlands met een super Frans accentjes sprak. Je t’embrasse bien fort Emine. Merci pour tous et bonne chance!

De gidsen Patrick & Koen van BENY met hun vele stoere en schattige verhalen dompelden ons, in Nederland en frans weliswaar, volledig onder in de New York vibes. Vooral de fun facts doorspekt met straffe verhalen uit hun eigen leven waren de max. Ik heb veel geleerd en nog meer gelachen en genoten.

Wie kan er  Randy, de vrouwzoekende buschauffeur vergeten met de niet aflatende gepaste muziek voor elke gelegenheid en de bus die op commando af en toe een beetje stilviel.. Big kisses to you Randy!

Wat de reis dat beetje extra gaf was de leuke groep belgen die we mee aan boord hadden. Wat hebben we toch een chance gehad! Wat was het toch leuk! Tot wederziens iedereen.

Tenslotte een woordje van dank aan mijn reisgenootje Amber. Bedankt om er een superleuke tijd van te maken en mij te verdragen! X

2016-03-27 16.50.40

Ik kan met de hand op het hart en zonder sponsoring iedereen deze reis aanraden. Neem me mee, ondertussen ben ik toch ook een klein beetje New Yorker geworden, niet?

Big kisses voor allen.

Gros bisous à tous.

Voor het hele verhaal over mijn #NYCtrip:

x

2 gedachtes over “#NYCtrip: een woordje van dank!

Geef een reactie

