29 februari een extra droomdag!

Een dag extra, we kunnen het allemaal gebruiken! Maar zo een dag extra zoals de 29ste februari spreekt helemaal tot mijn verbeelding. Tijd voor een greep in mijn #Bucketlist en een beetje fantasie. Mijn perfecte dag extra…

Onbijt

Na een heerlijk nachtje slapen wordt mijn ontbijtje geserveerd in het Carlton hotel in Cannes. Met zicht of zee geniet ik van een heerlijk kopje koffie met vers fruit. Ontspanning op en top! Hier zou ik een hele dag kunnen blijven staren naar de golven en de mensen, de een nog mooier dan de ander. Ondertussen doen obers geluidloos hun ding om iedereen en mij in de watten te leggen.

sejour

(Foto via www.intercontinental-carlton-cannes.com)

Lunch

Lunchen doen we op een zuiders terrasje met Annie Leibovitz. Deze vrouwelijk fotografe staat vooral bekend om haar vele Vanity Fair covers en uitstekende portretten. Toevallig ook een van mijn persoonlijke helden. Tijdens de lunch praten we gezellig over fotografie en nadien wandelen we over de promenade en trekken we snapshots van de starlets op het strand. Wat een droom lunch!

Dinner

Na een ontspannen middagje kuieren en foto’s trekken reis ik door naar mijn volgende bestemming. Bij een perfecte dag horen ook de perfecte vrienden en familie. Samen sluiten we de dag af met een woestijnsafari met bbq.

BBQ-Dinner-in-the-Desert-Safari-Camp-640x300

We zitten op de meest beeldige tapijten terwijl het ene zalige hapje na het andere van de bbq verschijnt.

(Foto via www.desertsafaritours.com)

Zou zou ik mijn extra dag doorbrengen. En jij? Waar droom jij van? Laat het mij weten, ik hoor het graag.

X

 

Geef een reactie

