Een koude #BlueTales ochtend!

Voor elke foto die op BlueTales op Instagram verschijnt heb ik er 10 getrokken. Je kan het vergelijken met 10 apen een hele dag op een PC laten typen. Uiteindelijk zal er wel eentje een mooi woord intypen 😉 

Als je rondkijkt bij de meeste bloggers is dit geen onbekend fenomeen, alleen de mooiste foto’s met het beste licht halen Instagram… de rest is daarom niet slecht, integendeel! Instagram is mijn uithangbordje en ik neem het gewoon (soms iets té) serieus.

Gelukkig heb ik dan een reeks foto’s voor op mijn blogje te gooien en hopelijk iedereen een beetje blij mee te maken. 🙂

Natuurlijk licht

Ik fotografeer het liefste met natuurlijk licht en ben dan ook serieuze fan van de zon. Dit madeliefje stond eenzaam en verloren in het gras. Ik heb het geplukt en in de zon gehouden. Zo heb ik hetzelfde bloempje telkens een beetje meer licht gegeven…om het daarna binnen in een glasje te zetten.

Fotobewerking

Naast de zonnefoto wou ik eigenlijk een foto met veel groen contrast, niet helemaal gelukt dus ben ik maar in de beeldbewerking gevlogen. In Lightroom heb je een aantal presets en na een paar minuutjes spelen kwam ik hierop. De blauwe foto ga ik bewaren, dit lijkt mij een ideale achtergrond voor een quote!

Je kan dit natuurlijk ook zelf doen met apps zoals pixlr, snapseed of zelfs instagram zelf. #WeLoveFilters

Wat denk je? Teveel blauw?

Genieten van de kou!

Verbazend wat een zonnetje en een beetje vorst kan doen…Het ochtendzonnetje licht al de ijsdeeltjes op en ik kan alleen maar genieten van zoveel moois… zo erg zelfs dat ik niet merk dat het koud is! #InTheZone

Eenmaal gedaan met fotograferen merk ik dat mijn truitje toch niet zo winterproof was als ik dacht! Snel naar binnen en aan de warme choco…

Nog eentje om het af te leren…in BlueTales style is deze blauw..<3

2016-02-24 08.11.17

XXX

4 gedachtes over “Een koude #BlueTales ochtend!

Geef een reactie

