Hoe maak ik van 2016 een TOPjaar

IMG_1802

Allereerst mijn beste wensen voor het nieuwe jaar. In het beeld hierboven is een ster verwerkt. Stralen als een ster… een ster worden, sterren,… vul de symboliek maar zelf in šŸ™‚

2016 is voor mij het jaar van de energie… Energie die ik nodig ga hebben voor een hele lijst nieuwe projecten en een stapeltje goede voornemens. De nieuwe projectjes komen later wel maar eerst mijn stapeltje goede voornemens…

1 Meer creatief zijn…

IMG_1793

Sinds mijn eerste Femma blogworkshop heb ik zoveel virtuele vriendinnetjes en handwerkblogjes ontdekt dat het ook bij mij kriebelt… šŸ˜‰ Iemand die mij workshopjes wil geven juweeltje maken… ik wacht op jou šŸ™‚

 

2. Meer fotografie…

IMG_1815Fotografie hoort er altijd bij, de microbe heeft zich vastgezet aan mijn DNA…

Gelukkig is fotografie een constante uitdaging en bron van plezier.

 

 

3. Meer gezond zijn…

11282740_1394741510856386_804827012_n

 

Dit verscheen in mijn overzichtje van 2015 en tot dan dacht ik dat ik goed bezig was… Zooo door de mand gevallen! Op naar een toch iets minder vettig, maar nog altijd prettig jaar šŸ™‚

 

 

4. Meer de wereld verkennen..

IMG_1816

 

Need I say more…

 

 

5. Meer bloggen…

blog theme

 

 

 

 

 

 

6. Meer vrienden zien…

7. Meer lezen…

IMG_1792

 

Het stapeltje ligt al klaar en dat is nog maar voor de eerste maanden! Ik geef toe een groot deel hiervan heb ik al eens gelezen, maar sommige boeken blijf je gewoon lezen.

 

 

8. Meer blij zijn…

image1

xxx

Een gedachte over “Hoe maak ik van 2016 een TOPjaar

Geef een reactie

