Gedaan met 2015… tijd voor een terugblikje dat we allemaal kunnen delen.

Het jaar afsluiten met een overzichtje is altijd leuk om in de stemming te komen. Denk maar aan de tijdloze 100 van studio Brussel.

Ben je actief op instagram dan kan een overzichtje van je ‘beste’ beelden van het afgelopen jaar niet ontbreken.  De leukste 9 van het afgelopen jaar kan je via deze website  zo terugvinden.

instagram best 9

Dit is dus het resultaat voor mijn instagram jaar. 🙂 Leuk om te zien dat er 365 dagen in een jaar zijn en ik erin geslaagd ben om 384 postjes te maken. ‘ a day without  picture is a day lost’ 🙂 Ook herinner ik mij 2015 als een warm jaar maar er staan 4 sneeuw foto’s in mijn top 9?!?

Leuk aan deze tool is dat je ook de beste 9 van je vrienden, idolen of lievelingstad kan opzoeken. Hier is de top 9 van de stad Mechelen 🙂

stadmechelen_full

Wil je hetzelfde doen voor je Facebook pagina, surf dan naar deze website, login met je FB account en binnen enkele seconden kan je je resultaat downloaden of sharen op .. Facebook natuurlijk. .. of op je eigen blog zoals ik nu.

Capture

Beide tools houden rekening met het aantal likes of comments om de waarde of top van je posts te verzamelen. Bij Facebook valt het mij op dat dit voornamelijk post zijn van de afgelopen maanden dus hecht er niet te veel exacte waarde aan.

Overzichtjes zijn leuk, maar de toekomst nog leuker. Ik wens jullie een fijn eindejaarsfeest! Bedankt om mij te volgen in 2015 en op naar een spannend 2016.

Mijn beste wensen voor jou, je familie, je vrienden.

Tot snel

X

Geef een reactie

