Helemaal ontstressen… in de sauna!

Ben je nog op zoek naar een cadeautje of heb je zelf een beetje nood aan ontstressen? Dan heb ik het antwoord…bezoek eens een sauna!

Ben je relaxed met je naakte medemens kan je een publieke sauna bezoeken. Hier betaal je voor inkom en heb je toegang tot alle faciliteiten samen met je (nogmaals) naakte medemens. Het voordeel is dat de meeste publieke sauna’s best een uitgebreid aanbod hebben. Sauna Boetfort is zeker mijn favorietje met 9 verschillende sauna’s en een lekker restaurantje on site. Foto: Website Sauna Boetfort

2015TBCadeaubonBannerWebsite-01-canvas-940

Wil je echt helemaal tot rust komen en alles laten hangen 🙂 dan ga je naar een privé sauna. Misschien kan je er geen superwarme opgietsessies meemaken, maar het is de perfecte manier om helemaal tot rust te komen. Mijn favorietje is Sauna Noord-Zuid in Leest.

image1

Ik ben absoluut dol op de Zuid sauna. Heerlijk ingericht met een vloer om te kussen voel ik mij de koningin te rijk. In mijn ideal ME-moment wissel ik het Turks stoombad met aromatherapie en de Finse sauna af met een whirlpool. Zalig!

Als plus heb je ook nog de  helende infra- roodlampen, die niet alleen zalig warm zijn, maar ook diep door tot op mijn spieren en gewrichten inwerken. Verplichte relaxatie!!!!

Je kan er ook een hapje eten en de champagne staat er heerlijk koud 🙂 Wat mij ook zo aantrekt zijn de vele details in het interieur die je kan ontdekken, wat toch toont hoezeer de (heel toffe) eigenaars bezig zijn met hun zaak. ‘God is in the details’

Bij deze, heb je nog geen cadeautje voor jezelf of iemand die héél speciaal is, dan heb ik je nu een super tip gegeven.

Veel plezier!

X

PS: Ik ben niet gesponsered voor dit berichtje, gewoon een hevige fan 🙂

 

 

 

4 gedachtes over “Helemaal ontstressen… in de sauna!

Geef een reactie

