December

December is in het land. Alweer veel te snel staat de laatste maand voor onze deur. Perfecte kans om eventjes iets op Sociale media te gooien na een weekje afwezigheid.

Alleen ben ik de laatste tijd iets strenger aan het worden op mijn instagram feed, dus het moet wel een beetje leuk blijven. De twijfel slaat toe en ik maak drie postjes en kies …

Een blikje achter de schermen van de Twee beelden die het NIET gehaald hebben.

Het eerste beeld is een groene dop op een trekhaak bewerkt met de Rookie App.

Beeld nummer twee is het resultaat van enorm slecht focussen op de regendruppels op mijn voorruit tijdens de file deze ochtend. Dit beeld is bewerkt met Pickmonkey.

Welk beeld heeft het dan wel gehaald?

Met dank aan de etalage van Unwined in Mechelen πŸ™‚

december instagram

Close up van hun winterversiering bewerkt met de Rookie App.

Wat denk je? Juiste keuze gemaakt. πŸ™‚

Laat het me maar weten en geniet van deze laatste maand. Hopelijk met alleen maar leuk nieuws en een leuk einde van het jaar.

Lieve groetjes

X

 

Geef een reactie

