Als de puzzel in elkaar past…#portretfotografie

Soms zie je het gewoon… een moment… een beeld in mijn hoofd. Een foto die genomen moet worden. “Een donker bos, een vriend met donker haar en donkere ogen die tegen een boom staat geleund”. Aarzelend toestemming vragen om een foto te trekken… want ja soms ben ik verlegen 🙂 De camera voor mijn neus en de wereld rond mij kan vergaan, ik zie focus, vormen, kleuren en zoek… mijn kader, mijn scherptepunt…mijn beeld…

IMG_2974

Kijk naar mij…

ik ben enorme fan van foto’s waarop de ogen je overal volgen. Dus kijk naar mijn camera, vergeet eventjes dat hij een beeld gaat vormen en praat met mij..

IMG_2976 IMG_2975

en om het af te ronden…een paar stappen naar achteren (zonder te vallen deze keer) om een dromerig beeld neer te zetten.

portretfotografie

Wat kan fotografie toch mooie zijn als het beeld in je hoofd ook op je scherm verschijnt. 🙂

x

4 gedachtes over “Als de puzzel in elkaar past…#portretfotografie

Geef een reactie

