Uit zonder Uitlaat in #Mechelen: genieten met een 50mm lens

IMG_2320Het is terug!….Mijn volledige, alles-vergetende, overweldigende passie voor de fotografie. Na een dipje en eindeloos gezeur, kan ik weer niet genoeg krijgen van mijn camera en borrel ik weer van de ideetjes.

Heerlijk!

en hoe komt dat nu plots? 

Ik volg weer een kleine opleiding fotografie 🙂 Deze keer geen academie, geen eindeloze toonmomenten, maar een e-cursus! Nu ben ik min of meer een online madam dus is een e-cursus wel passend, niet? Ik volg een online fotografie cursus bij Laura Vink. Ken je deze dame niet… dan wordt het wel eens tijd 🙂 want zij is de reden dat er op deze paragraaf alleen al drie smileys staan. 🙂

IMG_2256

Ik zit nu aan het hoofdstuk scherpstellen, … en zat daar nu net niet het probleem bij mij. Dus ik smijt mij in de cursus maar vooral in de oefeningen.

Ga de uitdaging aan!

IMG_2219In het opnieuw ontdekken van mijn liefde voor de camera heb ik besloten om van mijn luie *** af te gaan. Dus mijn oefeningen om te leren focussen gebeuren met de vaste lens. Niet meer in of uit zoomen dat het een plezier is maar mijn plastic-fantastic 50mm lens en that’s it baby! Dus als ik een close-up wil maken moet ik ook effectief dichterbij gaan en hetzelfde voor een overzicht, naar achter…

Uit zonder Uitlaat

Eerst oefenen op mijn nieuwe kittens is héél dankbaar, maar kom uit uw kot! Dus gaan we naar Uit zonder Uitlaat met de vaste lens en focussen alsof mijn leven ervan afhangt! Geniet van de beelden en bezoek zeker Laura een keer, misschien is de cursus ook wel iets voor jou?

X

2 gedachtes over “Uit zonder Uitlaat in #Mechelen: genieten met een 50mm lens

  1. Ik ga die cursus zeker eens bekijken, al volg ik nu voor het vierde jaar fotografie in avondles en ik vind het zalig. Vorig jaar kocht ik mij ook een 50mm en ik ben er zo’n grote fan van! Vooral omdat ik graag portretten maak, met natuurlijk licht en daar is dat beestje perfect geschikt voor.

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

