Mijn verjaardag is een feestje en dat moeten we vieren ;-)

mijn verjaardagNiet iedereen kondigt zijn verjaardag luid overal op sociale media aan, maar ik wel…:-)

Zie het niet als een schreeuw voor aandacht maar eerder een dienst. Want, niemand vindt het leuk om een verjaardag te vergeten,  dus help ik daarbij.  (Perfect excuus toch? haha)

Maar hoe heb ik deze foto bewerkt?

Om eerlijk te zijn, bestond de foto zelf al en heb ik hem een beetje gepimpt met de Rookie cam app.

Rookie cam is gratis te vinden in de Appstore. Kleine app maar ontelbaar veel mogelijkheden zoals:

  • Live filtercamera (aanradertje voor de dagen dat je niet zo fris uit het bed komt!)
  • Collage en fotobooth (wie is er niet dol op collages)

Nog belangrijker, in de Rookie app zitten ontzettend leuke ontwerptools. Een groot aantal hiervan zijn gratis maar uitbreidbaar mits een kleine bijdrage.

Hoe ga je te werk? 

Je download de Rookie cam app van de Appstore. Deze is gratis voor iPone en Android gebruikers en dan gebeurt de magic vanzelf… kijk maar in de gallerij. 🙂

Dus volgende keer dat jij je creatieve ik eventjes de bovenhand wil geven, doe je dat met de Rookie cam app; 🙂

… enne mijn verjaardag was dinsdag 8 september, maar ik heb weinig problemen om deze nog een beetje uit te melken. *dikke knipoog!*

Fijne dag.

X

PS: omdat ik dol ben op Apps ben ik reuze benieuwd welke apps jullie gebruiken, laat me maar iets weten. X

Geef een reactie

