Ik ben dol op #Maanrock

IMG_4044Ik sta op Maanrock! Ik sta op Maanrock!!!! Maak je geen zorgen ik treed niet op, dat zou ik een onschuldig publiek nooit aandoen 🙂 maar ik mag een heel weekend mij ontzettend veel aantrekken van de sociale media rond Maanrock.

Vreselijk om het te moeten zeggen, maar ik heb het gerucht gehoord dat er nog mensen zijn die het feestje van het jaar, namelijk Maanrock nog niet kennen. O.M.G.

Wat is Maanrock?

Maanrock is hét gratis festival dat plaatsvindt in het centrum van Mechelen. Het is de grote afsluiter van ‘de zomer is van Mechelen’. Een hele zomer entertainment en dan eindigen met een klepper, zo doen ze dat in Mechelen ;-).

In cijfertje zijn dat 3 dagen, 4 podia, ontzettend veel muziekgenres, honderden vrijwilligers en duizenden bezoekers. Feestje dus!

Eenmaal meedraaien achter de schermen doen mijn ogen wel openvallen. Ik, die stress over een etentje organiseren, draai nu een heel klein beetje mee in deze mega happening. Respect voor de organisatie, wow! Echt indrukwekkend hoeveel puzzelstukjes allemaal op de juiste moment op hun plaats moeten vallen en dat lukt…

Maanrock is vooral een heel gezellig stadsfestival, er is wat voor jong en oud, dit jaar is er zelfs een kinderstraat, beiaard concerten en alles wat er tussen zit.. (Véél!)

Social Media wat?

En wie huppelt er daar door de menigte met haar bandje (organisatie) waarmee je overal binnen mag. Ons bie, moi, ikke, me, myself & I, en erg dat ik dat vind. Samen met keitoffe collegas maken wij een klein beetje deel uit van dit mega event. En wat is onze ‘ontzettend’ moeilijke taak? Het feestje online zwieren en daar meefeesten… haha!

Live beeldjes trekken, mee twitteren met de leukste mensen, iedereen naar Maanrock lokken… jaja!  Er is natuurlijk ook een serieuze kant, iedereen heeft al eens een vraag, ja dan helpen wij toch… en gaat er iets mis (vingers kruisen!) ja, dan helpen we ook mee, waar we kunnen.

Ben ik voor eventjes de gelukkigste persoon?

Ja

Wil je meegenieten?

Kom af! Hier is alvast de website om goesting te krijgen http://www.maanrock.be . Je hebt nog tot morgenavond, anders is het een jaar spijt!

Kusje van een gelukkige mens! X

PS: Alle foto’s zijn met de iPhone genomen, want in Sociale Media Land moet alles snel gebeuren. Handig, maar ik blijf toch een beetje op mijn fotografie honger zitten…

Geef een reactie

