De speeldag blaast 10 kaarsjes uit in Mechelen Kinderstad!

“Have camera, will travel!” of met andere woorden met de camera in de hand kom je terecht in.. Mechelen Kinderstad. Letterlijk dan, want het was de 10de verjaardag van de Speeldag. Achteraf hoor ik dat ik niet alleen was, maar dat er nog 24,999 andere mensen rondliepen. Drukjes dus… gezellig druk.

Ik zocht een beetje spektakel en dat heb ik wel gekregen. Heb jij ooit de geboorte van een Diva meegemaakt? Ik wel dus .. en ik had een camera. Het begint allemaal met een mysterieus kleed op de weg…

Deze straffe madam had ook nog twee kleurrijke figuren mee…Ze liepen op stilten van de Veemarkt naar de Grote Markt. Een weg, die ik wel vaker afleg in hakjes en ik kan je verzekeren dat ik een pak minder stabiel loop als deze dames. Hoedje af!

Mechelen KinderstadMechelen Kinderstad Mechelen Kinderstad

Overal was er wel één of andere kinderactiviteit en ik ben de tel kwijtgeraakt van schattige kindjes die voor mijn lens liepen. Teveel mensen, te mooi weer en te veel te doen, dus na een tijdje ging de camera in de tas. Plaats voor een heerlijk ijsje in mijn handen.

Sint-Rombautstoren

Natuurlijk is het moeilijk Mechelen te bezoeken zonder een foto van de toren. Uitgelijnd met een paar ballonnen in het beeld en je krijgt een Toren in feestelijke sfeer.

Ik heb sinds ik voor de stad werk al ontelbare foto’s gemaakt van deze toren, tot grote verveling van mijn vrienden en familie. Ik krijg er maar geen genoeg van..

Misschien voor een volgende blogpost een kleine compilatie maken van mijn Toren -shots :-).

In ieder geval de foto van de dag trok ik aan de andere kant van de toren waar een opsinjoorke vrolijk in het gras lag te rusten en kinderen als mieren over zijn buikje kropen. De kleuren stralen zo enorm zomer uit dat ik er helemaal vrolijk van ben.

kindvriendelijke installaties

Fijne werkweek!

X

Geef een reactie

