Een blik achter de schermen van BlueTales.

BlueTales: wie, wat, waarom,..

11209361_1617055151872117_2449694187991498686_nAls blogger put ik heel veel inspiratie uit mijn dagelijks leven. Vrienden, familie, mijn duizenden interesses,..Dan heb ik het vaak nog niet eens over alles wat er rondom mij gebeurt.

Alleen merkte ik meer en meer dat het schrijven over alles en nog wat moeilijker en moeilijker werd. Teveel verschillende richtingen zorgden ervoor dat de focus weg was en BlueTales was eventjes zijn identiteit kwijt.

Nieuwe energie, nieuwe wind bracht ook een nieuw besef mee. Waar wil ik dat BlueTales om draait? Over alles en nog wat of over die aspecten in mijn leven die me kracht geven, mij inspireren, mij echt boeien en blijven boeien…

Tijd voor een nieuwe BlueTales

Met heel veel trots stel ik het kersverse resultaat van mijn hersenspinsels voor: Uit BlueTales, ‘Laugh a little every day‘ is nu ‘BlueTales – capture life‘ geboren.

cropped-blue.png

De Capture verwijst naar mijn grootste liefde (naast mijn gezin) de fotografie en life laat me toe de leuke ditjes en datjes rondom mij, waaronder Mechelen, ook nog een plekje te geven. Ik blijf verder rustig in het Nederlands bloggen en probeer de positieve sfeer erin te houden. Geen veranderingen hier:-)

Facebook CoverEen blog rond fotografie eist natuurlijk wel meer beelden, dus hier ga je mee moeten leven. Ik zal mijn best doen het zo aangenaam mogelijk te maken. 😉

Ik ben de puntjes nog op de ‘i’ aan het zetten en de komende maanden zal het af en toe zoeken zijn, maar ik heb er super veel zin in!

Mijn naam is…

De volgende keer dat ik mij moet voorstellen, zal ik niet twijfelen. “Hallo, ik ben Karin van Bluetales, mijn blog rond fotografie en de leuke dingen in mijn leven.”

Fijne avond.

Karin

Ps: laat me weten wat je ervan denkt? Ik hoor het graag.

4 gedachtes over “Een blik achter de schermen van BlueTales.

  1. Dus kies je in het vervolg voor minder woorden en meer beelden, of heb ik dat verkeerd begrepen? Iedereen heeft al eens last van writers block. Na een tiental jaar heb je wel vaker het geval alles al eens te hebben geschreven.

    Like

      • Content is cheap. Foto’s zijn nog cheaper. Onze grootouders hadden 1 foto album. We hebben er vandaag gemakkelijk duizend op onze telefoon alleen. Met woorden is dat anders. Alleen kost dat meer tijd. Je wil immers niet onderdoen voor anderen. En dat laatste punt — jezelf vergelijken met anderen — is een dooddoener voor een persoonlijk blog. Hoe zie jij dit, Karin?

        Like

  2. Stijn, alles is al eens gezegd of geschreven en gefotografeerd, dat mag creativiteit nooit tegenhouden. De luxe van een persoonlijk blog is dat ik mijn eigen visie, woorden, beelden mag maken en daar ga ik voor. Zo zie ik het.

    Like

Geef een reactie

