Lachen op een horror fotoshoot… moet kunnen!

Een paar dagen geleden, kwam toevallig in het gesprek van de dag het onderwerp fotografie en tentoonstellingen boven. Onmiddellijk kwamen de verhalen boven van mijn ‘moment in de spotlight’ waar ik met een stel mede fotograafjes het thema ‘horror’ aan de wereld voorstelde.

Als rasechte horror fan van het eerste uur was het een droomthema. Alleen bleek het geen gemakkelijk onderwerp te zijn om mee te werken. Lachen is gezond maar die dag was het absoluut niet de bedoeling. Toch eventjes een paar foto’s die de tentoonstelling niet haalden delen. Mijn blog, wie houdt mij tegen. 🙂

horror fotoshootHoe begin je aan een horror fotoshot? Je nodig twee bloedmooie madammen uit op een afgelegen huis, zet er een stoere kerel bij (die zijn lach niet kon inhouden) en… jaag dan de dames de stuipen op het lijf van de schrik. Camera in de juiste richting wijzen en schieten maar. 🙂 dat was toch de theorie, in werkelijkheid was het vechten tegen de slappe lach!

In de volgende beelden hadden de dames strikte instructies; angst, je verbergen, dood spelen, ontsnappen…

Alleen, de lach inhouden was niet altijd een gemakkelijke opdracht…

IMG_1074Dit was mijn lievelingsbeeld uit de shoot. Vooral het model had het hier moeilijk, want ik hing half in de lucht met 1 voet op een ladder om toch maar deze shot te maken. #supermodel!

Aan jou of je het mooi vindt 🙂 het was in ieder geval een zalige dag en een super fijne herinnering.

Moet ik meer doen…

Fijne zondag.

X

Geef een reactie

