Een expert worden was nog nooit zo makkelijk!

Het is drukjes geweest de laatste tijd. Het hele land is weer doorkruist in mijn zoektocht naar kennis. (klinkt goed, niet?) Op zo een moment is het fijn om vrienden te hebben. Dank zij hen kom ik op de vreemdste plaatsten, of had jij al van Leusden in NL gehoord? en ontmoet ik opnieuw nieuwe mensen. Leuk toch!

lyndaOngeloofelijk maar waar heb ik de meeste kennis thuis gevonden. Ken je www.Lynda.com al? Kijk maar naar de foto, dat is de begin pagina…

Hoe zot is dit? Oorspronkelijk heb ik deze site gevonden omdat ik wat wou bijleren over wordpress. Hun cursus “wordpress essential training” is dan ook één van hun meeste gevraagde trainings.

Hoe werkt het?

  • alle cursussen zijn in het engels
  • online video cursussen,
  • Je kan kiezen tussen beginner, midden of expert.
  • Je neemt een abonnement, dat kan gaan per maand maar ook direct voor een jaar
  • met dat abonnement heb je toegang tot alle cursussen
  • op dit moment zijn er + 3000 cursussen, maar hun bestand groeit wekelijks.
  • Je kan online cursus volgen op je desktop, tablet of smartphone (anywhere, anytime)

Dus ik weet al zeker dat ik de cursus “wordpress essential training” wil volgen maar daarnaast vind ik zoeken in +3000 cursussen wat veel. Gelukkig heeft Lynda.com een klein tooltje ingebouwd waardoor je op basis van je interesses (vragenlijst) een lijstje van cursussen speciaal voor jou samen stelt. Ik moet zeggen dat ik wel onder de indruk was van die lijst. Ik wil bijna alles volgen 🙂

Opnieuw ben ik niet gesponsored door Lynda.com, maar heb ik zelf deze tip gekregen van een hele lieve dame en geef ik graag deze tip door aan jullie.

Sharing is caring!

Fijne vrijdag.

X

PS: weten jullie ook een handige tool om bij te leren, laat het me weten. Tnx!

 

 

Een gedachte over “Een expert worden was nog nooit zo makkelijk!

Geef een reactie

