Bluetales blaast zijn eerste kaarsje uit!

Vandaag bestaat Bluetales 1 maand.

Op 1 maand tijd heb ik al ontzettend veel plezier beleefd aan het bloggen.

10624482_816208328400202_1891633574_n

  • Ik heb toffe nieuwe mensen leren kennen.
  • Om mijn blog levend te houden kom ik nu wat meer buiten.
  • Bij elke blogpost heb ik toch een beetje bijgeleerd over het onderwerp van die post.

Ook al is dit niet mijn eerste blog, de blogmicrobe heeft me nu pas serieus te pakken ;-). Zo erg zelfs dat er een zusterblog in de maak is…meer details volgen later.

Een verrassend neveneffectje is dat ik nu zelf véél meer blogs lees en enorm beïnvloed wordt door hun mening, stijl en keuzes.  Ze noemen het niet voor niets ‘influencers’. Het is een sneeuwbal effect, hoe meer ik lees, hoe meer ik leer, hoe meer ik wil delen.

Totaal onverwacht is dat ik de technische kant van het bloggen ook leuk vind en er zoveel mogelijk over probeer bij te leren.

Bedankt om mee te lezen en hier en daar commentaar achter te laten. Ik geniet hier enorm van.

Fijne dinsdag…

X

9 gedachtes over “Bluetales blaast zijn eerste kaarsje uit!

Geef een reactie

