#2BEGG: een zalig avondje tech, chatten en genieten!

Mag ik het even toegeven… Ik ben een geek, een Girly Geek, maar toch een Geek.  Gelukkig doet het geen pijn, een vreugde dansje doen telkens als ik een supercoole nieuwe app kan testen.  Verliefd worden op de nieuwste smartphones of dagdromen over coole laptopskins vallen nog allemaal binnen het redelijke …:-) . Ok, ik geef gerust toe dat mijn eten geregeld verbrandt omdat ik mezelf helemaal verlies in de digitale wereld, maar hey… zo erg is dat nog niet. #takeaway 😉

Het wordt natuurlijk super Geeky & Cool, om die “rare” trekjes met anderen te kunnen delen. Interessante, sterke, toffe vrouwen (GIRL Geeks) die allemaal een slag van de Geek molen hebben gekregen.  Je vindt ze in bij de Belgian Girl Geeks, een tof groepje van vrouwen die geregeld samen komen om te praten over Techie stuff, innovaties en alles wat er digitaal beweegt in de wereld.

CaptureEn verwacht er niet zomaar lange slobbertruitjes en vettig haar te vinden. Nope, wij Girl Geeks komen in een leuke verpakking. Niet voor niets staat er in het logo Twee hakjes. Toevallig nog een onderwerp waar ik uren kan over praten…  ❤ high heels!

Er is maar 1 voorwaarde voor een avondje BEGG:  “Must love” to attend an event: chatting, your smartphone & drinks 😉 no problem @kelwouters dat kunnen we!

20141016_192451Gisterenavond was het de beurt aan @microsoftbelux om als gast op te treden voor de BEGG. Het begon al goed, met een nerveuze managing director @wmbeal die voor 75 vrouwen wordt gegooid om een welkoms speech te houden. Bless him!

Gevolgd door een introductie van de nieuwe Surface Pro 3…. heb je ooit al een kamer vol vrouwen een zuchtje van verrukking horen uiten bij het zien van een tablet? Wel, dan heb je iets gemist.

Maar oooohhh…hij is mooi, hij is performant, hij is gewoon… zo begeerlijk. (yep, ik heb het echt over de Surface Pro 3 en niet over de managing director 🙂 )

#2BEGG

Davy (@PuckDS) had enkele weken met de Surface Pro 3 mogen spelen en kon niet wachten om zijn bevindingen met ons te delen. Daarna werd hij gekroond als MIS #eretitel

De kracht van een laptop in een 12 inch scherm- kan ik het nog een tablet noemen? In de cover zit een ‘verlicht’ keyboard dat niet direct je batterij leegzuigt via bluetooth en je kan kiezen uit zooo veel kleurtjes van die cover. Ik ga voor blauw!!! Ik ben echt enorm enthousiast. 20141016_193349En Tine & Annelies van @Microsoftbelux, wat een toffe madammen. Dol op Tine haar gepersonaliseerde skin over…

Echt een super avond! Ik heb er weer enorm van genoten.

en als bonus maken alle aanwezigen een kans om  een Surface pro 3 of tickets van @FlyingBrussels te winnen. Duimen jullie mee voor mij?

Bedankt!

 

X

 

Een gedachte over “#2BEGG: een zalig avondje tech, chatten en genieten!

Geef een reactie

