#BringBackMyKeys

Het onfeilbare zes stappen plan om elk verloren voorwerp terug te vinden:

#BringBackMyKeysMijn sleutels zijn weg!!!! Hier sta ik dan, klaar om te vertrekken met lege handen. Sleutels misplaatsen is niets nieuws voor mij. Ik heb ondertussen al een lijst van ‘ usual suspects’; WC kast, nachtkastje of ondergoed la (do not ask!)

Dus sleutels kwijt, no probleem, even mijn drie plekjes af gaan en ik ben zo vertrokken. Maar…daar liggen ze niet? Dit is het moment voor de nodige “drama Queen” praktijken; handen in het haar, vloeken en  voeten op de grond stampen.

Kalmte zal mij redden en mijn zes stappen plan:

  1. Denk terug aan wanneer ik laatste mijn sleutels had. Waar was ik? Wat deed ik? Alles rustig overlopen en ondertussen mijn ogen openhouden.
  2. Ik ga toch nog maar eens mijn logische plekjes na. Niet alleen rondkijken (denk CSI), op die knietjes, onder de kast. Die handtas.. open en laat alles maar vallen op de grond 🙂
  3. Als dat niet lukt, bedenk dan interessante theorietjes over de huisgenoten die vast en zeker de sleutels verlegd hebben. <Een aantal Sms’jes later..> Misschien heeft iemand de sleutels wel gestolen. (Damn, waarom heb ik ook zo een idioot leuke sleutelhanger!)
  4. Dus… denk terug aan wanneer ik laatste mijn sleutels had. Waar was ik? Wat deed ik? Opnieuw alles rustig overlopen met de oogjes wijd open.
  5. Tijd voor Paniek, wanhoop en vergeet niet de oproep op Social Media om te helpen met tips plus medelijden. (PS: dit laatste helpt echt niet)
  6. En dan… geef het op, zak futloos neer en vindt de sleutels… in de andere handtas…(natuurlijk!)

Alleen een andere vrouw snapt dat je niet altijd dezelfde handtas kan gebruiken. Afhankelijk van de outfit en omstandigheden moet je afwisselen. En dan..tja… dan kan het wel eens gebeuren dat een misverstandje ontstaat *flauw lachje*

IMG_20140224_091010Natuurlijk is de tweede beste methode om verloren voorwerpen terug te vinden, ze niet kwijt te raken. Vaste plaatsen! Orde! Organisatie! Deuh…voor de komende Twee weken hangt mijn sleutel zonder fout op zijn vaste plaats. Die fout maken we NOOIT meer, (toch niet voor de komende twee weken.)

Groetjes

X

4 gedachtes over “#BringBackMyKeys

Geef een reactie

